8 Ekim 2017 Pazar


TT OLMAK İÇİN ARKADAŞIMIZDAN TAVSİYELER

Arkadaşlar Çok Önemli Dikkatlice Okuyalım.Twiterda 20 dakikada ilk 3 e girmenin sırrı
                  👇👇👇👇

Son günlerde twiter analiz fotolarında  orjinal tweet atan hesaplara tek tek baktım; kısa net 3, bilemedin 4 kelimelik tweet atmışlar. Görsel falan da yok ..
      Sonra aklıma takıldı abidik gubidik taglara baktım..

Tt olana dek tüm katılımcılar anlamsız abuk subuk tweet atmış tabi tag ile beraber.

Ve toplumda cok kullanılmayan kelimeler seçmişler. 
Ve bilerek bazı kelimeleri yanlış yazmışlar.

Sonra biraz daha araştırdım bu hesaplar bot hesap, para ile TT yapıyor.
Yani bu adamlar profesyonel..

Şimdi gelelim varmak istediğim noktaya..
Burası çok önemli lütfen dikkatli okuyun..

Yarınki twiter etkinliğinde bunu uyguluyoruz..
Adım adım uyguluyoruz.

1-İlk 25 dakikada sadece 5 tweet atıyoruz.

2-Bu 5 tweet Türkçe kelime ama acaip entresan kelime olacak.

3-  3 tweet 1 Rt 5 yorum 5 fav yorumda yine abidik gubidik saçmalama serbest yani ilk 25 dakikada 3 RT hakkınız var.
Bunlarda ana hesabın twetlerine olacak.

4-İlk 25 dakikada yani ilk 5 tweette yok mağdur yok ,sendika sakin haaa ilk 5 tweet alakasız saçma sapan kelimeler olacak tagı eklemeyi unutmayın ..

5- Listeye girdikten sonraderdimizi anlatacağız.
                25.dakikadan sonra
                      👇👇👇👇👇👇
6- Listeden  düşmemek icin 2 tweetten biri yukarıdaki gibi sallamasyon olacak tabi bu sallamasyonlara RT yapmıyoruz.

7-RT  beğeni kuralı sürekli sabit olacak ama bu kez o abidik gubidik tweetlere RT yapmıyoruz.

8-Örnek uygulamaya geçelim..

Etiketimiz Kahekalılar Nolcak 

1.tweet 
At adama kovalmiskene 1 den suya sandallar dustumu Kahekalılar Nolcak 

2.tweet
La buda ne reenkarnasyonel bir adimlamami yapTIM ben Kahekalılar Nolcak 

3.tweet

Haaa DEmekki BOYle OlUyOrMusBu iS Hmmmddd Kahekalılar Nolcak 

4.Tweet
AnLAdimsankiBen bu interNasYOnaLiTeyi
Kahekalılar Nolcak 

5.Tweet
KopruBaşı Diken
YaktunBeni Güliken
Kahekalılar Nolcak 

6. Artık  listedeyiz ve resimli mağduriyetimizi anlatan tweetler atıyoruz.


Bunu yarın adım adım
uygulayalım  kesin liste sözü veriyorum.


3 yorum: