8 Ekim 2017 Pazar

ÖNCE GAZİYDİ ,SONRA İHRAÇ EDİLEN ERHAN ÇELİK'İN MEKTUBU


Adım Mustafa Erhan ÇELİK Hakkari İl'inde görevli polis memuru olarak görev yaptığım sırada 27 Temmuz 2016 tarihinde Depin Polis Kontrol Noktasına PKKlı teröristin bomba yüklü aracı patlatması sonucu 2 polis arkadaşım (Abdullah BOZKURT ve Hamza IRMAK) şehit oldu, ben ve 2 arkadaşım ağır yaralandık, 45 güne yakın Gata (Gülhane Egitim Araştırma Hastanesi) da Göz ve yanık servislerinde tedavi gördüm. sağ gözümde görme kaybı, sol kolumda 3 derece yanık sol kulağımda zar yırtılması vücudumun hemen hemen her yerinde şarapnel girişi, sol göğüs hizamdan mermi girişi meydana geldi, 04.01.2017 tarihinde yayınlanan KHK ile meslekten ihraç edildim, ihraç olmam nedeniyle sağlık sigortam 100 günü doldurdu, halen kulağımdaki zar yırtığı kapanmadığından 2 ay sonra olmam gereken bi ameliyat var kulağımda ki duyma kaybı 75 desibeldir, sağ gözümdeki görme kaybı 10dur bunlar raporlarla sabittir.


 Mart ayından bu yana sigortam olmadığı için herhangi bir tedavi göremiyorum, kulağımın yeniden ameliyat edilmesi gerekiyor sol kulağımda zar olmadan yaşıyorum, ihraç polis olduğum için devlet askere göndermek istedi sağlık kontrolünde gözümden ve kulağımdan çürük raporu verdiler askerlik yapamaz dediler ama bu halde bile tedavimi yapmıyorlar, Ankara'da SGK genel merkezine gidip tedavim yapılması için başvuruda bulundum, ihraç olduğum için terör saldırısı bile olsa herhangi bir tedavi veya gazilik verilmeyeceğini eger tedavi olmak istiyorsam sigortalı bi işe girmemi tedavimi bu şekilde yaptırmamı söylediler. Şimdi ben ne yapayım siz söyleyin hakkımda ne adli ne de idari bir soruşturma yok ihraç neden edildiğimi bilmiyorum bu zamana kadar kimse bir açıklama yapmadı lütfen bana yardımcı olun...

Bu sese kulak verin lütfen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder